Search
Close this search box.

گیفت کارت فورتنایت Fortnite چیست؟

گیفت کارت فورتنایت چیت و نحوه فعالسازی و خرید گیفت کارت فورتنایت

فورتنایت Fortnite در ابتدا توسط کمپانی اپیک گیمز برای باز در کنسول‌های خانگی مثل ایکس باکس و پلی استیشن ارائه شد. اما الان کمتر گیمری را می‌شناسید که سراغ بازی فورت نایت و بتل رویال نرفته باشد. اما بعد از استقبال کم نظیر گیمر‌ها، نسخه‌های پی سی pc کامپیوتر و اندروید و آی او اس ios هم برای این بازی‌ها ارائه شد. بعد از افزایش کاربران به تناسب همین مسئله، رقابت در این بازی‌ها زیاد شد. در نتیجه گیمر‌ها برای پیشرفت در این بازی‌ها باید، پول داخل بازی به اسم ویباکس ( v bucks ) استفاده کنند. اما به دلیل شرایط تحریمی در کشور‌های مورد ظلم استکبار و همچنین شرایط مالیاتی سخت در کشور‌های دیگر حتماً باید از گیفت کارت فورتنایت اپیک گیمز استفاده کنند.

فورتنایت چیست؟

فورت نایت fortnite مثل همه بازی‌هایی که بتل رویال هستند، در ابتدا 100 نفر داخل یک جزیره قرار می‌گیرند. باید برای زنده ماندن تلاش کنند. باید برای پیدا کردن اسلحه‌های مختلف به همه خانه‌ها و جا‌های مختلف نقشه مراجعه کنن. تا با جمع‌آوری اسلحه‌های مختلف از خود دفاع کنند تا آخرین نفری باشند که در جزیره زنده می‌ماند. و در نهایت آخرین نفر زنده مانده برنده بازی خواهد بود.

گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟

اپیک گیمز (Epic Games) شرکت بسیار بزرگ و قدرتمند در حوزه توسعه بازی‌های ویدئویی و نرم‌افزاری است. فروشگاه اپیک گیمز امکان دانلود و همچنین آپدیت خودکار بازی‌های آنلاین و آفلاین را در اختیار کاربران می‌گذارد. و همچنین موتور پرقدرت انتشار بازی به نام Unreal Engine را در اختیار کاربران می‌گذارد.

گیفت کارت اپیک گیمز که خیلی از افراد با پسوند انار گیفت یا دیجیکالا آن را جست و جو می‌کنند، کارت هدیه‌ای است که به کاربران این امکان را می‌دهد که هم خرید‌های داخل فروشگاه را انجام دهند و هم با این gift card هزینه‌های درون برنامه‌ای را پرداخت کنند. اما ارزان ترین گیفت کارت فورتنایت را میتوانید فقط در بخش خرید گیفت کارت فورتنایت فا در گیم‌لنس پیدا کنید.

 

آموزش استفاده از کد گیفت کارت ویباکس فورتنایت

برای استفاده از کد گیفت کارت فروتنایت باید مراحل زیر را مرحله به مرحله طی کنید. فقط حتماً باید توجه داشته باشید که از آی پی غیر ایران استفاده کنید.

توجه داشته باشید که آی پی کنسول و اپیک گیمز و گیفت کارت‌تان باید یکی باشد و در صورت مغایرت امکان عدم استفاده وجود دارد. چنان چه در ساخت هر بخش از اکانت های کنسول های مختلف هم نیاز به آدرس خارجی فیک پیدا کردید می توانید از بخش بلاگ گیم‌لنس به این آدرس ها درسترسی پیدا گنید.

  • ابتدا وارد سایت اپیک گیمز فورتنایت شوید.
  • در سمت راست بالای صفحه روی گزینه Sign in کلیک کنید.
  • نحوه استفاده از ردیم کد وی باکس فورتنایت اپیک گیمزدر صفحه جدید باید اکانتی که می‌خواهد با آن وارد اکانت اپیک گیمز شوید را انتخاب کنید. ما در اینجا برای آموزش گزینه اول را انتخاب کردیم.

اکانت ورود به اپیک گیمز و انتخاب پلتفرم های مختلف

  •  در صفحه ورود اگر اکانت اپیک گیمز دارید که با اطلاعات‌تان وارد اکانت‌تان شوید. در صورتی که قبلاً در این سایت اکانت نساخته‌اید، گزینه Sign up را انتخاب کنید.
  • در این قسمت باید تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید.

ورود تاریخ تولد در ساخت اکانت اپیک گیمز

  • در صفحه‌ای که در زیر مشاهده می‌کنید باید اطلاعات هویت خودتان را وارد کنید. چنانچه از آی پی آمریکا استفاده می‌کنید ریجن را آمریکا انتخاب کنید.

صفحه ورود اطلاعات کاربری برای ساخت اکانت اپیک گیمز فورتنایت آمریکا

  • در این بخش یک کد به ایمیل شما ارسال می شود.کد وریفای را در این بخش وارد کنید.

صفحه ورود کد وریفای اپیک گمیز

  • در این بخش با ورود به بخش ردیم کد فورتنایت باید کد گیفت کارت فورتنایت را در کادر وارد کنید

صفحه ورود ردیم کد گیفت کارت fortnite

  • در این مرحله باید پلتفرمی که می‌خواهید ویباکس V-Bucks روی آن فعال شود را انتخاب کنید. حال گزینه Next را بزنید.
  •  مشخصات پلتفرم و اکانت خود رو بررسی کنید و روی گزینه Confirm بزنید.

در این مرحله گیفت کارت شما ثبت شده است. اما باید در ادامه احراز هویت انجام دهید. در ادامه با آموزش لینک کردن فورتنایت با کنسول همراه باشید.

نحوه لینک کردن گیفت کارت فورتنایت Fortnite در اکانتهای کنسول‌ها

با توجه به مراحلی که در بالاتر با هم گذراندیم، آموزش خرید گیفت کارت فورتنایت Fortnite و نحوه شارژ ردیم کد گیفت کارت fortnite رو با هم دیدیم. حالا بعد از وارد کردن کد در سایت اپیک گیمز فورتنایت، باید با لینک کردن اکانتهای کنسول‌های مختلف احراز هویت انجام دهیم تا کد گیفت کارت برای ما فعال و قابل استفاده شود.

لینک کردن گیفت کارت فورتنایت Fortnite در Pc و مک Mac

بعد از وارد کردن کد در سایت اپیک گیمز و انتخاب گزینه Pc/Mac صفحه‌ای برای شما باز می‌شود. در این صفحه شما علاوه بر مشاهده اطلاعات مختلف باید انتخاب خود را نهایی کنید. بعد از نهایی کردن پروسه شارژ گیفت کارت، ویباکس روی اکانت شما شارژ می‌شود و یک‌ایمیل که شامل محتوای امور انجام شده است برای شما ارسال می‌گردد.

احراز هویت گیفت کارت فورتنایت در پی سی pc و مک

اتصال شارژ ردیم کد فورتنایت Fortnite روی پلی استیشن

برای شارژ فورتنایت Fortnite روی کنسول‌های playstation باید گزینه مربوط به این پلتفرم را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کنسول، کد دوازه رقمی playstation برای شما نمایش داده می‌شود.

بعد از این مرحله شما باید توسط کنسول به پلی استیشن استور بروید و در PS Store گزینه Redeem Code را در نوار کناری پیدا کنید.

بعد از وارد کردن کد دوازده رقمی در این قسمت و تأیید این انتخاب، وی باکس شما بر روی اکانت اپیک گیمز پلی استیشن شما شارژ می‌شود.

آموزش وارد کردن گیفت کارت فوتنایت در پلی استیشن

نحوه اتصال فورتنایت با ایکس باکس

در اتصال giftcard fortnite به xbox مانند بخش‌های قبلی که توضیح داده شد، بعد از تأیید اطلاعات یک کد 25 رقمی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بعد از دریافت کد 25 رقمی باید آن کد را در بخش گیفت کارت مایکروسافت وارد کنید. در اینجا فقط باید به یک نکته مهم توجه کرد که اکانت مایکرؤسافت شما باید همان اکانتی باشد که به اکانت اپیک گیمز متصل شده است.

شارژ گیفت فورتنایت در ایکس باکس به وسیله مایکروسافت

در مایکروسافت از قسمت اکانت به بخش ردیم کد بروید و کد دریافتی 25 رقمی را در این قسمت وارد کنید.

صفحه ورود ردیم کد ویباکس فورتنایت مدل 1000v در ایکس باکس بوسیله مایکروسافت

در این بخش بعد از تأیید شما، همان مقدار که وی باکس خریداری کرده‌اید در اکانت شما شارژ می‌شود.

صفحه نهایی شارژ گیفت کارت مدل 1000v

نحوه شارژ فورتنایت در نینتندو سوییچ

در این بخش هم همانند بخش‌های قبلی که به صورت تصویری مشاهده کردید، در صفحه ورود گیفت کارت فورتنایت، گزینه Nintendo Switch را انتخاب کنید. در این مرحله بعد از تأیید اطلاعات، با انتخاب گزینه confirm ویباکس فورتنایت شما روی اکانت Nintendo شارژ شده است. با فعال‌سازی کد در نینتندو از بازی در بتل پس هیجان خود را کسب کنید.

 

جمع بندی

در این مطلب شما روش‌های خرید گیفت کارت فورتنایت فا، روش شارژ کد گیفت کارت فورتنایت اپیک گیمز در پلتفرم‌های مختلف را یاد گرفتید. برای اطلاع از قیمت گیفت کارت فورتنایت مدل 1000V ، مدل 2800v ، فورتنایت مدل 5000V و همچنین 13500V میتوانید به بخش خرید گیفت کارت فورتنایت در سایت گیم‌لنس مراجعه کنید.

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.