Search
Close this search box.

شارژ اکانت آمازون با گیفت کارت Amazon

شارژ اکانت آمازون با گیفت کارت Amazon

ایجاد اکانت و شارژ اکانت آمازون پیش‌نیاز خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق سایت Amazon.com است. هر نوع کسب درآمد از طریق آمازون مستلزم ساخت اکانت آمازون است.

آمازون چیست؟ اکانت آمازون چیست؟

ایجاد اکانت و شارژ اکانت آمازون پیش‌نیاز خرید و یا فروش محصولات و خدمات از طریق سایت Amazon.com است. آمازون شرکت چندملیتی و بین‌المللی است که در ابتدا با هدف فروش اینترنتی کتاب و برخی کالا‌های نو و دست‌دوم پایه‌گذاری شد. در حال حاضر، فعالیت این شرکت به حوزه‌های فناوری اطلاعات، پردازش ابری، تجارت الکترونیکی، سرویس‌های پخش آنلاین و هوش مصنوعی نیز گسترش پیدا کرده است. امروزه از طریق سایت Amazon، امکان خرید و فروش انواع کالا‌ها و خدمات مختلف و متنوع برای همه‌ی کاربران در اقصی نقاط جهان وجود دارد. اما برای هر نوع فعالیت تجاری و کسب درآمد از طریق آمازون باید در ابتدا، نسبت به ساخت اکانت آمازون اقدام کرد. البته ساخت اکانت آمازون در ایران، چالش‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. اما رفع این مشکل، با استفاده از راهکارها و راه‌حل‌های کاربردی و مؤثر نیز امکان‌پذیر است!. نام شرکت آمازون الهام گرفته از بزرگ‌ترین رودخانه آمریکای جنوبی، یعنی آمازون است.

آمازون چیست؟ اکانت آمازون چیست؟

شارژ اکانت آمازون چه مزایایی دارد؟

هر کاربری که قصد فعالیت تجاری از طریق آمازون را دارد، در وهله اول باید با روش ایجاد اکانت و شارژ اکانت آمازون آشنا شود. همان‌طور که گفته شد. سایت آمازون زمینه را برای فروش کالا‌ها و یا خدمات تولیدی و محصولات کاربران فراهم کرده است. لذا با ساخت اکانت آمازون فرصت‌های قابل توجهی برای بسیاری از کاربران برای کسب درآمد از این درگاه به عنوان فروشنده (amazon seller) فراهم می‌شود.

افتتاح حساب در آمازون به چه صورت است؟

چگونه می‌توانیم اکانت آمازون بسازیم و  شارژ اکانت آمازون خود را با چه روشی انجام دهیم؟. کارت آمازون چیست؟.  این سؤال همه‌ی کاربرانی است که قصد دارند از طریق آمازون درآمد کسب کنند. با توجه به سیاست و خطی‌مشی آمازون، کاربران برای هر نوع فعالیت و کسب و کار در این سایت باید ‌شناسه و حساب معتبر کاربری برای خود ایجاد کنند. به طور کلی ساخت اکانت آمازون بر دو نوع است و شارژ اکانت آمازون هم بر اساس آن‌ها صورت می‌گیرد.

  • اکانت فردی (Individual): هر کاربری می‌تواند با انتخاب اکانت شخصی یا فردی، نسبت به ایجاد اکانت فروشنده (reseller) اقدام کند. هزینه ایجاد این اکانت رایگان است اما بعد از فروش هر محصول، درصدی از آن به عنوان کارمزد آمازون کسر می‌شود.
  • اکانت حرفه‌ای (Professional): برای ایجاد اکانت فروشنده به صورت حرفه‌ای، کاربر باید گزینه professional account را انتخاب کند. هزینه اشتراک این نوع اکانت ماهیانه ۳۹ دلار است.

هر کدام از این دو حساب آمازون، مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارد. کاربران به تناسب نیاز‌ها و انتظارات خود از سرویس‌های آمازون یکی از دو حساب فردی و حرفه‌ای را انتخاب می‌کنند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله کامل و جامع گیفت کارت Amazon آمازون چیست؟ مراجعه کنید.

گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت کارت آمازون، امکان خرید بدون استفاده از کارت بانکی را برای کاربران سایت Amazon فراهم می‌کند. گیفت کارت یا کارت هدیه (gift card)، راهکاری است که بسیاری از مؤسسات و شرکت‌های فعال در امر تجارت الکترونیکی، برای مشتریان خود عرضه می‌کنند. از طریق گیفت کارت‌ها (gift cards)، مشتریان بدون نیاز به کارت بانکی امکان خرید محصولات و کالا‌ها را از فروشگاه‌های اینترنتی خواهند داشت. در حقیقت گیفت کارت، راهکاری برای تسهیل در امر خرید کالا از فروشگاه‌های آنلاین به شمار می‌رود. مزیت مهم کارت هدیه آمازون برای ایرانیان، امکان خرید از آمازون بدون نیاز به کارت‌های بانکی بین‌المللی (مانند ویزاکارت و مسترکارت) است. از جمله مزایای دیگر خرید کارت آمازون می‌توان به این موارد نیز اشاره کرد:

  • قابل خرید و فروش (به عبارتی انتقال به دیگران) است.
  • گیفت کارت‌های آمازون، برای مدت یک سال اعتبار دارند.
  • در خرید از طریق گیفت کارت، کارمزدی کسر نمی‌شود.

گیفت کارت آمازون در مبالغ مختلف به فروش می‌رسد. اما در خرید گیفت کارت باید به اعتبار فروشنده یا سایتی که آن را عرضه می‌کند توجه شود. استفاده از گیفت کارت‌هایی که از روش‌های نادرست (مانند هک یا سرقت) بدست می‌آیند، منجر به خسارات مالی غیر قابل بازگشتی را به کاربران می‌شود. در سایت گیم‌لنس معتبر ترین گیفت کارت‌ها به صورت خرید مستقیم از سایت‌های مبدا انجام می‌شود.

گیفت کارت آمازون چیست؟

اکانت آمازون پرایم به چه صورت ایجاد می‌شود؟

آمازون پرایم (Amazon Prime) یکی از سرویس‌های اشتراکی شرکت آمازون است. کاربران با ساخت اکانت آمازون پرایم و پرداخت هزینه اشتراک این سرویس از مزایای قابل توجهی بهره‌مند می‌شوند. هزینه اشتراک آمازون پرایم ۱۱۹ دلار در سال یا ۹۹/۱۲ دلار در ماه است. از جمله مزایای سرویس اشتراکی آمازون پرایم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از طریق این سرویس، کاربران کالا‌های خود را به رایگان ظرف دو روز دریافت می‌کنند.
  2. شرکت آمازون روز یازده جولای را به عنوان روز پرایم (prime day) در نظر گرفته است. در این روز، تخفیف‌های ویژه‌ای به کاربران سرویس آمازون پرایم عرضه می‌شود.
  3. کاربرانی که اشتراک آمازون پرایم را خریده باشند، از امکان مشاهده فیلم، سریال و پخش موسیقی آنلاین برخوردار هستند. پلتفرم‌های پخش ویدئوی آنلاین آمازون پرایم (Amazon prime video) و آمازون موزیک (Amazon music) از جمله سرویس‌های معروف سرگرمی آنلاین به شمار ‌می‌روند.
  4. همچنین کاربران سرویس آمازون پرایم زودتر از سایر کاربران، از تخفیف‌های ویژه کالا‌ها مطلع خواهند شد.
  5. نکته دیگر اینکه از طریق آمازون پرایم، امکان مطالعه بینهایت کتاب الکترونیکی نیز برای کاربران این سرویس فراهم است.

برای فعالسازی اشتراک آمازون پرایم به صورت آزمایشی و رایگان، باید مراحل زیر را طی کرد:

  1. از طریق گزینه account&list وارد گزینه account شده و روی prime کلیک کنیم.
  2. در وهله اول روی گزینه start your free 30-day trail  کلیک کنیم.  به این ترتیب امکان استفاده از این سرویس به صورت آزمایشی و رایگان برای مدت 30 روز برای کاربر فراهم می‌شود.

شارژ اکانت آمازون با گیفت کارت Amazon به چه صورت است؟

شارژ اکانت آمازون با گیفت کارت Amazon به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد برای استفاده از سرویسهای مختلف خرید و فروش آمازون، کاربران باید ابتدا نسبت به ساخت اکانت آمازون اقدام کنند. در صورتی که کاربر کارت هدیه آمازون را در اختیار دارد، از دو طریق نسبت به شارژ اکانت آمازون از طریق گیفت کارت اقدام می‌کند.

مراحل ساخت اکانت در آمازون به شرح زیر است:

  1. ورود به وبسایت www.amazon.com از طریق مرورگر.
  2. ثبت نام از طریق گزینه create account.
  3. لاگین و ورود به اکانت از طریق شناسه کاربری.
  4. بعد از وارد شدن، باید در گزینه account&list وارد بخش your account شویم.
  5. در بخش your account&list روی گزینه view balance or redeem a card  کلیک میکنیم.
  6. در این قسمت دو گزینه در اختیار کاربر قرار داده شده است: redeem gift card، reload your balance.
  7. گزینه reload your balance  برای اطلاع از موجودی حسابهای فعلی یا قبلی گیفت کارت است.
  8. گزینه redeem gift  برای وارد کردن کد گیفت کارت است تا از طریق آن، گیفت کارت فعال و یا شارژ شود.

جمع بندی

این مقاله در واحد محتوای مجموعه گیم لنس تهیه شده است. شما می توانید انواع گیفت کارت آمازون را از سایت خرید گیفت کارت گیم لنس تهیه کنید.

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

۳ thoughts on “شارژ اکانت آمازون با گیفت کارت Amazon

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.