Search
Close this search box.

آموزش بازی فورتنایت برای گیمر های تازه کار

آموزش بازی فورتنایت برای گیمر های تازه کار

بازی Fortnite توسط استودیوی Epic Games مستقر در کارولینای شمالی منتشر شد و تابستان 2017 به صورت «دسترسی اولیه» منتشر شد. قبل از شروع آموزش بازی فورتنایت میتوان گفت این بازی چیزی است که به عنوان یک بازی بقای جهان باز شناخته می شود که در آن بازیکنان منابع را جمع آوری می کنند، ابزار و تفنگ می سازند و سعی می کنند تا زمانی که ممکن است زنده بمانند. و با اتمام مراحل چلنج ها و گرفتن اسکین در بازی پیشرفت کنند. ما در این مقاله آموزش بازی فورتنایت را داریم.

آموزش بازی فورتنایت

اولین آموزش بازی فورتنایت داستان بازی است که در زمین امروزی جریان دارد. اما بیشتر بشریت ناپدید شده است. یکی از مکانیک های اصلی بازی، جمع آوری مواد برای ساخت استحکامات محافظ است.

بخش بعدی آموزش بازی فورتنایت مود های مختلف آن هستند که بازی فورتنایت دارای 4 مود متفاوت برای بازی است.

آموزش بازی فورتنایت و Battle royale

چند ماه پس از عرضه اولیه، اپیک گیمز از «Fortnite Battle Royale» رونمایی کرد. بتل رویال، یک حالت رایگان با استفاده از دارایی‌ها و عناصر گیم ‌پلی بازی اصلی است که در آن 100 نفر در مبارزه برای بقا در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و با تاج‌گذاری آخرین بازیکن زنده برنده بازی معلوم می شود.

و در آن ممکن است چیتر ها وارد شوند اما به سرعت بن خواهند شد.این زمانی بود که Fortnite واقعاً شروع به کار کرد و 10 میلیون نفر در عرض چند هفته پس از انتشار آن، بازی فورتنایت Fortnite را شروع کردند. حالت بتل رویال همان چیزی است که به طور باورنکردنی محبوب است و بیشتر مردم در این بخش بازی می کنند.

PARTY ROYALE

پارتی رویال یک حالت در بتل رویال است. پارتی رویال به جای جنگیدن، فضایی آزمایشی و در حال تکامل است که بر عدم عرق کردن تمرکز می‌ کند. و تماماً سرگرمی‌ های خنک است. جاذبه ‌ها عبارتند از دوره‌ های موانع هوایی، کراس پلی، مسابقات قایق‌رانی، فیلم‌ها و حتی کنسرت‌های زنده از هنرمندان برتر هستند.همچنین، مانند سایر حالت‌ ها پارتی رویال رایگان است.

Creative

Creative که به صورت رایگان با Battle Royale به بازی اضافه شده است و شما را مسئول جزیره خودتان می‌کند تا بتوانید بازی ‌ها و قوانین خود را بسازید و دوستان خود را دعوت کنید. Creative ابزارهایی برای طراحی بازی های ساده و پیچیده در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین آنچه را که می خواهید بسازید، بسازید. و وقتی ایجاد نمی‌کنید، بازی‌های ساخته شده توسط دوستانتان یا دیگران در انجمن Fortnite را تجربه کنید.علاوه بر ساختن و انجام بازی، Creative مکان بسیار خوبی برای ایجاد مناظر شخصی شماست. جزیره خود را آنطور که می خواهید بسازید و با دوستان خود از آن لذت ببرید!

SAVE THE WORLD

در بازی Fortnite Save the World، در حالی که شما و سایر بازیکنان با هم متحد می شوید تا انبوهی از هیولاها را مهار کنید، دنیایی وسیع و تخریب پذیر را کاوش می کنید. در مبارزه خود با این هیولاها که معروف به Husks هستند با غارت، ساخت سلاح و گسترش مجموعه قهرمانان خود، قوی تر شوید. یک پایگاه بسازید و آن را با تله ها تقویت کنید تا Husks ها را دور نگه دارید.

Save the World را با دوستان یا دیگران در انجمن Fortnite بازی کنید. با خرید بسته Save the World می توانید به Save the World دسترسی پیدا کنید که می توانید آن را در وب سایت های مختلف، داخل Fortnite یا در ویترین کنسول خود بیابید. Save the World در پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس است.

چگونه در فورتنایت بتل رویال بازی کنیم

بتل روی را میتوان هسته این بازی نامید زیرا بیشتر گیمر ها که وارد محیط بازی فورتنایت میشوند این مود را در اولویت قرار میدهند و آموزش بازی فورتنایت هم بخش عمده ای از آن درباره بتل رویال است. بتل رویال مود های متفاوتی به نام های solo، dous، trios و squad دارد که گیمر ها میتوانند در هر کدام از این بخش ها اقدام به بازی کنند. برای پیشرفت در بتل رویال نکات زیر را هنگام بازی رعایت کنید.

چگونه در فورتنایت بتل رویال بازی کنیم

برای پیروزی در بتل رویال ساختن بیلد را جدی بگیرید در آموزش بازی فورتنایت نمی توان ساخت سازه را آموزش داد زیرا باید در بازی و با کسب تجربه نحوه ساختن و استفاده آن را یاد گرفت.

جمع کردن مواد

قبل از ساختن سازی باید مواد مورد نیاز را با استفاده از تبر که کاراکتر در دست دارد جمع آوری کنید.

این دو مورد که در آموزش بازی فورتنایت گفته شد در کنار کسب تجربه از گیم پلی بازی میتواند به شما در رشد و قوی شدن در بازی فورتنایت کمک کند. برای شروع بازی بتل رویال میتوانید در بخش منوی بازی گزینه بتل رویال را انتخاب کنید و پس از انتخاب کاراکتر مورد نظر خود و کامل شدن اعضا وارد بازی شوید.

گیم پلی بازی فورتنایت بتل رویال

گیم پلی بازی فورتنایت به صورت بقا برای زنده ماندن است و تمامی افراد حاضر در بازی تلاش میکنند تا با تجربه و توانایی های خود در یک جزیره دور افتاده با بقیه مبارزه کنند و به عنوان تنها بازمانده در جزیره پیروز شوند.

چگونه فورتنایت را روی گوشی نصب کنیم؟

چگونه فورتنایت را روی گوشی نصب کنیم

 

در آموزش بازی فورتنایت اول نحوه نصب بازی فورتنایت در سیستم عامل IOS را آموزش میدهیم.

برنامه Fortnite iOS را بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید

فروشگاه برنامه iOS را باز کنید و سپس روی نماد حساب در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

بر روی بخش خریداری شده ضربه بزنید.

روی گزینه My Purchases ضربه بزنید. باید فهرست بلند بالایی از تمام خرید های اپلیکیشنی که در حساب خود انجام داده اید را مشاهده کنید.

Fortnite را در صفحه خریدهای من جستجو کنید. وقتی آن را پیدا کردید، لطفاً روی نماد ابر در کنار آن ضربه بزنید.

خودشه. سپس باید بتوانید برنامه Fortnite iOS را بر روی iPhone یا iPad خود نصب کنید.

به خاطر داشته باشید که پس از نصب مجدد آن در iPhone یا iPad خود، همچنان باید بیشتر محتوای بازی را از داخل برنامه Fortnite iOS دانلود کنید.

برای نصب فورتنایت در اندروید در این بخش آموزش بازی فورتنایت اول باید Epic games نصب کنید و سپس مراحل زیر را طی کنید.

روی نماد تازه نصب شده برنامه Epic Games در گوشی خود ضربه بزنید.

شما باید یک بنر بزرگ برای Fortnite به همراه تنها بازی اندروید Epic Games یعنی Battle Breakers ببینید. روی بنر Fortnite ضربه بزنید.

باید چیزی ظاهر شود که از شما می خواهد بازی را نصب کنید. روی دکمه «نصب» ضربه بزنید.

هنگامی که برنامه فورتنایت را دانلود و نصب می کند، باید ببینید که دکمه به نوار پیشرفت تبدیل می شود.

در نهایت، برنامه دو دکمه را به شما نشان می دهد. یکی برای حذف Fortnite و دیگری برای راه اندازی Fortnite. روی دکمه Launch ضربه بزنید.

جمع بندی:

این محتوا در تیم محتوای سایت گیم لنس تولید شده است. گیم لنس عرضه کننده ارزان ترین گیفت کارت فورتنایت در سراسر وب است. شما میتوانید برای استفاده بیشتر از این بازی این گیفت کارت ها را از Gamelance تهیه کنید.

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.