Search
Close this search box.

پابجی موبایل محبوب ترین بازی اندروید

پابجی موبایل محبوب ترین بازی اندروید

پابجی موبایل یا PUBG Mobile جزو شناخته شده ترین و شگفت‌آورترین بازی‌های اول شخص در پلتفرم اندروید می باشد. بازی پابجی موبایل در دسته بندی سبک هیجانی و بقا یا Battle Royale معروف به بتل رویال پابجی قرار می گیرد.

شرکت Tencent سازنده بازی پابجی بوده است. در دسته بندی مخاطبان نیز پابجی موبایل اصلی برای افرادی ست که علاقه مند به شوتر بتل رویال هستند قرار می گیرد.

در بازی پابجی اصلی افراد شرکت کننده در یک هواپیما به منطقه هدف همراه با 99 نفر دیگر بدون هیچ تجهیزاتی در یک جزیره به وسیله چتر فرود می آیند.
در ادامه بازیکنان باید با پیدا کردن تجهیزات و سلاح ها شروع کنند به جنگیدن با بقیه افراد تا تنها فردی باشند که در اون جمع زنده می ماند.

گرافیک بسیار خوب و جذاب و بالای پابجی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می رود.

طبیعتا پابجی موبایل به دلیل پایین بدون پردازنده های گرافیکی موبایل ها نسبت به پابجی کنسول و پابجی PC ، گرافیک پایین‌تری را به نمایش میگذارند.

پابجی امکانات بسیار متنوعی برای شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار میدهد. از جمله این امکانات می توان اسلحه، اسکین، لباس و … نام برد. اما نکته قابل توجه این است که این امکانات با جزئیات بیشتر و زیبایی هرچه تمام تر برای مخاطبان طراحی شده است.

اما این موقعیت برای شما وجود دارد که با خرید یوسی پابچی موبایل از سایت گیم لنس زودتر و بهتر از دیگران به این امکانات دست پیدا کنید.

پابجی موبایل محبوب ترین بازی اندروید

 

برنده شدن در پابجی 

استراتژی در پابجی موبایل مهم ترین اصل برای برنده شدن است. شما میتوانید از انواع وسایل و ابزارها برای بازی استفاده کنید. نوع انتخاب سلاح نوع مبارزه در موقعیت های مختلف تعیین کننده استفاده از ابزار است.

استفاده ترکیبی از شاتگان و SMG میتواند در نبرد های تن به تن بسیار کارآمد باشد. در مقابل استفاده از مسلسل خودکار Assault Rifle در کنار اسنایپر و اسلحه ای کوچکتر برای درگیری کمتر و رصد حریفان از دور توصیه می شود.

پس مهمترین موضوع این است که انواع مختلف اسلحه رو شناسایی کنید. در نهایت با توجه به موقعیت و سبک بازی از آن استفاده کنید.

 

منطقه امن پابجی و Safe Zone در پابجی موبایل

بخشی از مپ در بازی بتل‌رویال‌ها وجود دارد، که در در صورت خروج از آن منطقه، تاثیر شلیک گلوله روی شما بیشتر است و خون بازیکن هم زودتر و بیشتر کم می شود.

منطقه امین بخشی از مپ است که معمولا به صورت دایره می شود و به مرور زمان برای تنگ‌ترشدن عرصه و افزایش احتمال روبرویی بازیکنان با هم بوجود می آید.

اگر شما قصد فرود در منطقه دور افتاده تر را دارید باید بدانید که احتمال قرارگیری در این منطقه بیشتر است. بنابراین به یک موتور یا ماشین برای جابجایی در بازی نیاز دارید.

منطقه امن پابجی و Safe Zone در پابجی موبایل

 

مود های پابجی موبایل بتل برای بازی کردن

مود بتل رویال تنها مود موجود در پابجی موبایل در ابتدای انتشار بود. به معنای اینکه 100 نفر در یک جزیره فرود می آیند و در نهایت یک نفر یا یک تیم بعد از مسابقه باقی می مانند.

اما در زمان‌هایی که آپدیت جدید پابجی موبایل منتشر می شود، مود های جدید هم به بازی اضافه می شود. که در نهایت الان تعداد مود‌های بسیار زیادی در بازی وجود دارد.

مود زامبی در پابجی: مود زامبی شبیه مود عادی پابجی است اما یک تفاوت در این مود وجود دارد و آن هم حمله ی زامبی ها در شب به شماست.گیمر ها باید در این موقعیت از خودشان دفاع کنند.

مود Arcade در PUBG Mobile: در این مود افراد کمتر از صد نفر در بازی شرکت داده می شوند. در بعضی از موارد هم افراد حاضر در مپ می توانند بعد از مردن دوباره به بازی برگردند. که به این قابلیت Respawn در پابجی موبایل می گویند.

مود وار یا WAR: پابجی مود بتل رویال و Deathmatch به صورت ترکیبی با نام مود War ارائه کرده است.این مود رقابتی است بین چهار تیم در مدت زمان 30 دقیقه که برنده در این مود با امتیاز بالاتر مشخص می شود. قابلیت بازگشت به بازی در صورت مردن در این مود هم وجود دارد.

مود Team Deathmatch در بازی پابجی موبایل: این مود در یک مپ کوچک در قالب دو تیم 5 نفره شروع می شود. در طول بازی برنده کسی است که به حدنصاب امتیازی که تعیین شده برسد. قابلیت Respawn که همان بازگشت به بازی پس از مردن است وجود دارد. اما نقطه بازگشت به بازی پابجی در این مود از پایگاه خودتان می باشد.

 

رویال پس (Royale Pass Pubg Mobile)

رویال پس پابجی موبایل بخشی است که شبیه بیشتر بازی‌های شوتر آنلاین می باشد. گیمر ها در فصل های مختلف پابجی، می توانند ماموریت هایی که بازی برایشان تعیین کرده را انجام دهند. با انجام این ماموریت ها به کاربران امتیاز و هدایای مثل لباس های خاص و اسلحه های جدیدی تعلق می گیرد.

برای مثال اگر شما در بازی 20 نفر را به صورت هدشات از بین ببرید یا اینکه 10بار در محل خاصی فرود بیایید، می توانید امتیاز دریافت کنید. با خارج کرد من این امتیازها در بازی می توانید آیتم دریافت کنید.

اگر در بازی هرقدر خاص‌تر و ویژه‌تر ماموریت انجام دهید، به تناسب امتیاز بهتری دریافت خواهید کرد.

 

خرید یوسی پابجی موبایل

پابجی هک شده یوسی بی نهایت موضوعی است که خیلی از افراد به دنبال آن میگردند. از طرفی بسیاری در گوگل در مورد مورچه اتمی، پابجی نیو استیت، الایت پابجی، الایت پابجی موبایل، پابجی سل و بعضا کلید واژه بهترین وی پی ان برای پابجی میگردند.

تیم گیم لنس با ارائه یوسی ارزان نیاز های افرادی که به دنبال خرید گیفت کارت یوسی پابجی هستند را برطرف میکند. شما دختر پابجی باز و پسر پابجی باز می تواند در مطالب بعدی گیم لنس به لیست بهترین فیلترشکن برای پابجی دسترسی پیدا کنند.

در همین مطلب عکس های برای پروفایل پابجی و کاراکتر های پابجی برای استفاده همه گیمر ها قرار داده شده است.

یوسی پول داخل بازی پابجی موبایل است که با خرید UC PUBG Mobile میتوانید از سایت فروش گیفت کارت گیم لنس تهیه کنید.

 

این مطلب در تیم محتوای سایت فروش گیفت کارت گیم لنس برای پابجی باز ها تهیه شده است

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.