Search
Close this search box.

گیفت کارت یا خرید گیفت کارت چیست؟

kharid-gift-card

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت اعتباری است که شرکت ها و کمپانی ها یا بانک ها صادر میکنند به عنوان اعتبار نقدی یا غیر نقدی که جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه های خاص یا کسب و کار های آنلاین است. یکی از مهم ترین تفاوت های گیفت کارت ها این است که خرید گیفت کارت به عنوان خرید هدیه محسوب می شود و شما نمیتوانید اعتبار آن را انتقال دهید اما اعتبار کارت های اعتباری قابل انتفال هستند.

و یکی از مهم ترین تفاوت های گیفت کارت ها این است که به صورت ناشناس می شود از گیفت‌کارت ها استفاده کرد و همچنین گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند یا اینکه اعتبار یکساله دارند.

کارت های اعتباری قابل شارژ هستند و گیفت کارت ها قابل شارژ نیستند.

گیفت کارت های اپلیکیشن های مختلف به صورت یک کد عرضه می شوند که یک نمونه آن را ما در این قسمت به شما نمایش می دهیم:

KMYNXGEDLLKDSA

در سال 2006 گیفت کارت ها در کشور هایی مثل آمریکا به عنوان محبوب ترین هدیه مردم شناخته شد و طبق نظرسنجی که در بین مردم صورت گرفته بود مردم اذعان داشتند که در سال 2012 حدود 50درصد مردم مصرف کننده یک GiftCard به عنوان هدیه در طول فصل تعطیلات خریداری کرده اند.

GiftCard های مهم رو اگه بخواهیم اسم ببریم میتونیم گیفت کارت های گوگل پلی ، گیفت کارت های پلی استیشن ، گیفت کارت ایکس باکس  ، گیفت کارت اسکایپ ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت ماکروسافت و …

در کنار گیفت کارت پلی استیشن PlayStation , گیفت کارت گوگل پلی Google Play ، گیفت کارت های اپل و آیتونز جزو محبوب ترین گیفت کارت های استفاده شده در ایران به شمار می رود.
البته گیفت کارت های اپل جزو اولین گیفت کارت هایی بود که وارد کشور شد و مردم می توانستند به استفاده از گیفت کارت iTunes بازی ، کتای ، موسیقی و … خریداری کنند.

 

خرید گیفت کارت در شرایط تحریمی

خرید گیفت کارت در ایران به خاطر تحریم هایی که بر کشور ما تحمیل کرده اند و با مشکل مواجه است. تیم گیم لنس Gamelance.ir با پیشینه و سابقه کارهای مختلف در عرصه بین المللی توانسته با گذر از تحریم ها و با پروتکل های منحصر به خود تحریم ها دور بزند و امکان خرید گیفت کارت را برای هموطنان عزیز مان فراهم کند.

 

 دلیل گیفت کارت ارزان تیم گیم لنس GameLance نسبت به پلتفرم‌های مشابه چیست؟

تیم گیم لنس توانسته خرید فروش GiftCard ها را از مبنای خرید و فروش دلار و یورو و پوند خارج کند و برمبنای درآمد ارزی تیم آپ لنس UpLance.ir انجام دهد.

به این صورت که به جای خرید دلار و ارز های مختلف در بازار آزاد ایران ، خرید گیفت کارت را از درآمد ارزی خود در کشور های اروپایی انجام میدهد. که این امر باعث می شود هزینه خرید ارز و کارمزد های انتقال و مالیات های مختلف که توسط پلتفرم های واسط کسر می گردد حذف شود و به همین سبب قیمت های گیفت کارت های گیم لنس بسیار ارزان بوده و قابل قیاس با پلتفرم های مشابه نخواهد بود.

 

تیم تولید محتوای گیم لنس GameLance

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.