Search
Close this search box.

گیفت کارت پلی استیشن playstation چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن چیست و انواع گیفت کارت های پلی استیشن playstation و قیمت گیفت کارت پلی استیشن و آموزش خرید گیفت کارت Psn

اگر شما گیمر پلی استیشن یا طرفدار و بازیکن حرفه‌ای کنسول‌های سونی باشید، قطعاً باید بدانید که گیفت کارت playstation چیست و دلیل خرید گیفت‌کارت پلی‌استیشن را می‌دانید. از طرفی حتی اگر شما گیمر نباشید، قطعاً دوستانی دارید که عاشقانه به بازی‌های Playstation علاقه دارند. بهترین هدیه‌ای که برای دوستان گیمر خود می‌توانید تهیه و آن‌ها را خوشحال کنید، گیفت کارت psn است. با این حال ما ابتدا در این مطلب چیستی گیفت کارت پلی استیشن را توضیح می‌دهیم؛ سپس کاربرد، انواع، روش‌های تهیه گیفت کارت و معرفی ارزان‌ترین گیفت ps4 و ps5 را توضیح خواهیم داد.

گیفت کارت psn چیست؟

گیفت کارت‌ها نوعی کارت اعتباری از پیش پرداخت شده هستند، که شرکت‌ها به کاربران خود می‌فروشند تا از طریق این کارت‌ها خرید اعتباری درون برنامه‌ای انجام بدهند. شرکت سونی هم کارت‌های پیش پرداخت شده‌ای به نام گیفت کارت پلی استیشن پلاس، گیفت کارت playstation و گیفت کارت playstation now در اختیار کاربران خود گذاشته است. برای اینکه به اطلاعات بیشتری برای خرید گیفت کارت گیم دست پیدا کنید، در این مطلب با ما همراه باشید.

چه استفاده‌ای از گیفت کارت پلی استیشن فیزیکی و مجازی می‌شود؟

ابتدا باید بدانیم که گیفت کارت مجازی با گیفت کارت فیزیکی تفاوتی ندارد. تنها تفاوت آن‌ها، اختلاف در جنس فیزیکی کد هاست. به عبارت دیگر گیفت کارت فیزیکی psn همان گیفت کارت مجازی psn است، که کد کارت اعتباری آن بر روی کارت چاپ شده است و به صورت فیزیکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اما در استفاده از این گفت کارت‌ها تفاوتی وجود ندارد. شرکت سونی محصولات و بازی‌های دیجیتال بسیاری در پلتفرم خود برای استفاده گیمر‌ها قرار داده است. در بسیاری از کشور‌ها به دلیل شرایط تحریمی دلار و در برخی دیگر به دلیل قوانین سفت و سخت مالیاتی، خرید مستقیم از طریق کنسول امکان‌پذیر نیست. لذا به وسیله این گیفت کارت‌ها می‌توانید به دنیایی از محصولات سونی و بازی‌های متنوع دسترسی پیدا کنید.

محصولاتی که با گیفت کارت playstation به آن دسترسی پیدا می‌کنید

بازی‌های پلی استیشن در زمان‌های مختلف منتشر می‌شود. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از انتشار بازی به به جدیدترین بازی‌های پلی استیشن دسترسی پیدا کنید. همچنین اگر سونی بروزرسانی جدید برای کنسول شما ارائه کند می‌تواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. شاید از بازی خسته شده باشید یا به سرگرمی متنوع‌تری نیاز داشته باشید. شرکت سونی به وسیله کنسول‌ها یک رسانه کامل در اختیار شما قرار داده‌اند، شما می‌توانید به وسیله این کنسول‌ها به بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه و روز دنیا دسترسی پیدا کنید. اما این همه ماجرا نیست. نقطه هیجان‌انگیز اینجاست که playstation plus به شما این امکان را می‌دهد که به صورت گروهی و آنلاین بازی کنید. اکانت پلی استیشن پلاس به شما این امکان را می‌دهد که هر ماه بازی‌های جدید دریافت کنید و از تخفیف‌های استور به صورت ویژه استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن بهترین هدیه برای دوستان گیمر

ارزشمند‌ترین دلیل اینکه giftcard هدیه‌ای ویژه به حساب می‌آید این است که شما به دوستان حق انتخاب می‌دهید. اگر بپرسید بهترین هدیه برای نوجوان 12 سال چیست، قطعاً پیشنهاد خرید گیفت کارت پلی استیشن یکی از هیجان انگیزترین پیشنهادات خواهد بود. در نهایت باید بدانیم در بین گیفت کارت‌ها، گیفت کارت ps plus یک ساله هیجان انگیز‌ترین هدیه به حساب می‌آید.

بهترین هدیه برای پسر نوجوان 12 ساله و معرفی هدایای گیفت کارت پلی استیشن پلاس Ps plus

انواع گیفت کارت playstation store

در حال حاضر در کشور ما گیفت کارت‌های پلی استیشن به دو صورت مجازی و فیزیکی (که بالاتر تفاوت‌های این دو رو یاد گرفتم) و در دو نوع گیفت کارت پلی‌استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس عرضه می‌شود. در ایران به دلایل شرایط تحریمی به صورت عادی نمی‌توان هزینه خرید گیفت کارت را پرداخت کرد و حتماً باید از درآمد ارزی دلاری و با پروتکل‌های خاص خرید کرد.

شما می‌توانید گیفت کارت پلی استیشن انگلیس را از طریق دسته بندی  گیفت کارت playstation تهیه کنید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت 75 دلاری و گیفت کارت 100 دلاری و گیفت کارت 50 دلاری psn و گیفت کارت 25 دلاری playstation و giftcard psn5 , ps4

قیمت گیفت کارت playstation

شرکت سونی گیفت کارت‌ها را با مبالغ رند دلار در استور به بازار عرضه می‌کند. برای خرید گیفت کارت پلی استیشن باید در سه نوع گیفت کارت پلی استیشن پلاس یک ماهه، گیفت کارت پلی استیشن پلاس سه ماهه و گیفت کارت پلی استیشن پلاس یک ساله خریداری کنید.

 از طرفی گیفت کارت‌های مجازی را می‌توانید با مبلغ 100 دلاری، 10، 15، 20، 25، 40، 50، 60، 70 دلاری پلی استیشن و بعضا در مبالغ متفاوت دیگر تهیه کنید.

ارزان‌ترین گیفت کارت پلی استیشن psn

اگر به دنبال ارزان‌ترین گیفت کارت playstation store هستید، ابتدا باید منبع خرید دلاری این گیفت کارت را پیدا کنید. بعضی از سایت‌ها ابتدا دلار را خریداری می‌کنند و سپس با دلار به قیمت روز یا بالاتر، گیفت کارت خریداری می‌کنند.

اما مجموعه‌ای به نام آپلنس خود دارای درآمد ارزی و دلاری است. این مجموعه برای نقد کردن دلار خود از طریق فروش گیفت کارت سایت گیم لنس را تأسیس کرده است. خرید گیفت کارت گیم از طریق گیم لنس باعث می‌شود شما زیر قیمت دلار بازار برای خرید خود هزینه کنید. شما می‌توانید قیمت گیفت کارت پلی استیشن playstation را از اینجا مشاهده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی شد همه جوانب و اطلاعات مورد نیاز برای یک خرید به صرفه و دقیق گیفت کارت پلی استیشن و همچنین playstation plus در اختیار کاربران قرار داده شود. شما هم این مطلب را برای همه دوستان‌تان که کنسول پلی استیشن 5 دارند و یا دوستانی که اس فور ( ps4 ) دارند بفرستید تا با اطلاعات دقیق و کامل یک خرید به صرفه انجام بدهند.

این مطلب در تیم محتوای گیم لنس تهیه شده است.
منبع کمکی: سایت پلی استیشن +

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.