Search
Close this search box.

هک گیفت کارت گوگل پلی

خریدار گیفت کارت گوگل پلی از هک گوگل پلی تعب کرده است

احتمالا بارها نام گیفت کارت به گوشتان خورده است؛ گیفت کارت‌ها نوعی کارت‌های اعتباری جایگزین پول نقد هستند که با آن‌ها می‌توانید به انواع خدمات پرمیوم و پولی بازی‌هایی مثل پابجی دست یابید، اکانت نتفلیکس، اکانت گوگل پلی و… بسازید. اولین نکته‌ای که به ذهن خیلی افراد پس از شناختن گیفت کارت‌ها می‌آید؛ هک گیفت کارت گوگل پلی است، چراکه می‌توانند با هک کد گیفت کارت گوگل پلی به دنیایی از خدمات پرمیوم و پولی دسترسی داشته باشند. اما بسیاری از افراد به دنبال هک گوگل پلی، هک پلی پوینت، گیفت کارت هکی، هک اعتبار گوگل پلی، هک گیفت کارت، گیفت کارت هکی گوگل پلی، نرم افزار هک گیفت کارت گوگل، برنامه گیفت کارت هک شده و یا آموزش هک گیفت کارت گوگل پلی هستند. با ما در این مقاله هماره باشید تا اطلاعت خود را در مورد این گیفت کارت ها افزایش دهید.

گیفت کارت چیست؟

در ایران به علت تحریم‌ها کاربران نمی‌توانند به راحتی ‌حساب‌های بین المللی داشته باشند و برای دسترسی به حساب‌های ویژه و برخورداری از به روزرسانی‌ها در گوگل پلی، ماکروسافت و… و بازی‌های مختلف [در کنسول‌های ایکس باکس] لازم است مبلغی را به حساب سرویس پشتیبان واریز نمایند و خرید گیفت کارت را انجام دهند. واریز مبالغ از طریق خرید گیفت کارت‌های مرتبط با شرکت مورد نظر به راحتی انجام می‌شود.

چگونه گیفت کارت گوگل پلی را هک کنیم؟

در فضای مجازی بسیار برای هک انواع گیفت کارت‌ها تبلیغ می‌شود و کاربران زیادی به دنبال این هستند که بدانند هک گیفت کارت گوگل پلی و دیگر گیفت کارت‌ها امکانپذیر است؟ پاسخ این سوال هم خیر و هم بله است.

در صورتی نشدنی است که برای هک گیفت کارت گوگل پلی و انواع مختلف گیفت کارت، بخواهند سرویس‌های ابرشرکت‌هایی همچون گوگل، اپل، ماکروسافت، سونی و… را هک کنند که اینکار نشدنی است و درصورت هک کردن همچین سرویس‌هایی کاربر به سرعت مسدود خواهد شد. تمامی برنامه‌های معرفی شده برای هک گیفت کارت گوگل پلی از طریق هک سرویس دروغی بیش نیستند.

در صورتی پاسخ سوال ذیل بله است که شخص با استفاده از برنامه‌هایی تغییر آی پی دهد وبه حساب یک کاربر دیگر [که روحش هم خبر ندارد] متصل شود و رایگان از خدمات استفاده کند. فارغ از آنکه، این عمل دزدی حساب می‌شود؛ سریعا این اکانت‌ها توسط سرورهای اصلی یا صاحب حساب شناخته می‌شوند و از دسترس خارج می‌شوند.

چگونه گیفت کارت گوگل پلی را هک کنیم

چگونه بفهمیم یک گیفت کارت هک شده است؟

کاربر با خرید گیفت کارت گوگل پلی 10دلاری دارای اعتبار 10دلاری در پنل کاربری خود می‌گردد. بنابراین روشن است که نمی‌توان 10دلار را کمتر از 10دلار خرید، از طرفی اگر هنگام خرید یک گیفت کارت قیمت یا کارمزد آن بسیار پایین‌تر از حد معمول بود واضح است که گیفت کارت‌های فوق متعلق به کاربران دیگری ست که حسابشان هک شده است. همانطور که ذکر شد خرید گیفت کارت هکی، متعلق به‌ حساب‌های بانکی یا اعتباری به سرقت رفته هستند و به محض خرید، حساب کاربر مسدود و خرید فاقد اعتبار خواهد شد.

نکته‌ جالب توجه درهک گیفت کارت‌های پلی استیشن این است که بسیاری از کاربران به خاطر هزینه‌ی بازی دست به هک آن می‌زنند که از جمله معایب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. قطع دسترسی به آپدیت‌ها و بازی‌های جدید

2. عدم اتصال به شبکه جهانی PSN

3. باگ، قطع و وصلی در بازی‌های آنلاین

4. با هر بار خاموش و روشن کردن سیستم باید تنظیمات هک انجام شود.

5. امکان مسدود شدن دستگاه

6. عدم اتصال به گوشی

 

خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

دلیل خرید گیفت کارت گوگل پلی امریکا این است که با خرید گیفت کارت گوگل پلی امارات یا هرجای دیگر احتمالا مقادیر بیشتری باید هزینه بپردازید. توجه داشته باشید که کارمزد سایت‌های ارائه دهنده‌ گیفت کارت بیش از حد نباشد. با مراجعه به سایت‌های معتبر مانند gamelance.ir دارای نشان ثبت و اعتماد، باتوجه به درگاه‌های معتبر و چک کردن هزینه، می‌توان خرید گیفت کارت را با اطمینان انجام داد.

گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و خرید گیفت کارت ارزان گیم

گیفت کارت‌ها را می‌توان با ارزهای مختلفی از جمله؛ دلار، یورو و… خریداری کرد. هنگام خرید در فروشگاه مورد نظر به صورت خودکار ارز تبدیل خواهد شد ولی سایت‌های معتبر اکثرا گیفت کارت‌های دلاری آمریکا را ارئه می‌دهند تا در صورت خرید در زمینه‌های مختلف، کاربران با مشکل رو به رو نشوند.

نوع دیگر خرید گیفت کارت گوگل پلی با پی پال است؛ پی پال یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین سرویس‌های پرداخت بین المللی است که با استفاده از آن می‌توانید برای حساب‎‌های دیگر پول واریز کنید یا خدمات بسیاری را آنلاین بخرید. در پی‌پال اکانت بسازید!؟ نکته همین جاست، برای ایجاد حساب احتیاج به احراز هویت دارید پس با توجه به موقعیت این گزینه هم منقضی است و فقط از طریق خرید گیفت کارت گوگل پلی یا پی پال می‌توانید به خدمات مورد نظر دست یابید.

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

در صورت خرید قانونی گیفت کارت گوگل پلی، نیازی به هک گیفت کارت نیست و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن پلی استور یا سایت گوگل پلی کد گیفت کارت خود را وارد کنند. روش فعالسازی به ترتیب شامل مراحل زیر است:

1. تغییر ای پی و قرار دادن لوکیشن آمریکا

2. تغییر آدرس و هر چیزی که مکان زندگی شما را در جایی غیر از آمریکا نشان می‌دهد.

3. وارد سایت اپلیکیشن یا سایت گوگل پلی شوید.

4. وارد حساب کاربری خود شوید.

5. از پنل موجود در سمت چپ صفحه گزینه‌ی Reedem را انتخاب کنید

6. کد گیفت کارت را وارد کرده و دوباره روی Reedem کلیک کنید.

7. موجودی حساب افزایش یافته است.

خرید گیفت کارت برای پابجی

پابجی، یک بازی پرطرفدار در میان گیمرهاست و بازیکن‌های این بازی می‌دانند که برای زنده ماندن احتیاج به خرید تجهیزات دارند که با خرید در بازی امکان پذیر است، خرید در بازی نیز به تبع نیازمند پرداخت هزینه است که با توجه به موارد ذیل  می‌توان با خرید گیف کارت گوگل پلی یا بطور اختصاصی خرید گیفت کارت پابجی از بخش خرید پابجی خرید کرد.

کدام گیفت کارت؟

کاربران به تناسب نیازشان می‌توانند گیفت کارت‌های مختلفی را خریداری نمایند، منتهی پرکاربردترین آن‌ها برای خرید برنامه‌ها گیفت کارت‌های گوگل پلی و آیتونز هستند. این دو گیفت کارت اکثر برنامه‌ها را با توجه به سیستم عامل همراهتان پوشش می‌دهند و می‌توانید بدون محدودیت و با توجه به بودجه‌تان خرید کنید.

در آخر…

اگر بخواهیم پی موضوعات این چنینی را بگیریم در پایان احتمالا سیستممان ویروسی و حساب کاربریمان بن شده است، متاسفانه با هک گیفت کارت و یا چنل فرد دیگر نه تنها دسترسی شخص از حسابش مسدود شده بلکه دیگر نمی‌تواند با آن اکانت فعالیت کند.

مطلب آموزشی شارژ گیفت کارت گوگل‌پلی، در تیم محتوای سایت فروش گیفت کارت گیم‌لنس ارائه شده است. گیم لنس ارائه دهنده بهترین گیفت کارت های گیم از جمله گیفت‌کارت گوگل‌پلی آمریکا می باشد.

منبع: +

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.