Search
Close this search box.

راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم

خرید گیفت کارت گیم و بازی آنلاین ، giftcard

گیفت کارت گیم و بازی به عنوان پرطرفدارترین هدایا در طول سالیان گذشته به شمار می‌رود. در بسیاری از کشور‌ها به دلیل شرایط تحریمی و در برخی از کشور‌ها هم به دلیل شرایط و قوانین مختلف مالیاتی، خرید مستقیم از پلتفرم‌هایی مثل پلی استیشن psn، گیم استاپ gamestope، ایکس باکس xbox game pass، مایکروسافت، گوگل پلی google play و دیگر پلتفرم‌ها، به خرید درون برنامه‌ای به وسیله گیفت کارت بازی تبدیل شده است. اگر خودتان گیمر باشید یا به عنوان هدیه برای دوستان گیمر خود قصد خرید گیفت کارت‌های بازی را دارید می‌توانید از طریق مجموعه گیم لنس برای خرید گیفت کارت گیم اقدام کنید. برای خرید بهترین گیفت کارت‌های بازی و گیم در این مطلب با گیم لنس همراه باشید.

انواع گیفت کارت‌های گیم

برای آشنایی بیشتر با گیفت کارت‌ها باید ابتدا اختلافات بین گیفت کارت‌های بازی و، گیفت کارت‌های مخصوص گیم و گیفت کارت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را بشناسیم.

  • کارت‌های دلاری گیم:

گیفت کارت بازی در پوزیشن‌هایی استفاده می‌شود که بخواهید یک بازی قابل دانلود یا خرید‌های درون برنامه‌ای را از ابتدا خرید کنید. به زبان ساده‌تر یعنی این نوع گیفت کارت‌ها برای بازی‌هایی هستند که از ابتدا نیاز به خرید دارند و حتماً باید ابتدا هزینه بازی را پرداخت سپس بازی را دانلود و نصب کنید.
در این نوع بازی‌ها خرید‌های درون بازی هم اگر نیاز باشد با همین گیفت کارت‌های گیم انجام خواهد شد. برای مثلاً شما اگر گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس ویا استیم تهیه کنید، هم می‌توانید بازی‌ها را خریداری کنید و هم خرید‌های درون برنامه را انجام دهید.

 

  • گیفت کارت‌های گیم دلاری مخصوص داخل بازی:

این نوع گیفت کارت‌ها برای بازی‌هایی هستند که معمولاً خود بازی یا پلتفرم برای ورود و دانلود به صورت دانلود بازی رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود. اما در ادامه و درون بازی شما برای خرید امکانات اضافه مثل لباس یا عوض کردن آواتار یا نقشه‌ها و ترفند‌های مختلف که به پیشرفت شما در بازی کمک می‌کند، نیاز به خرید کارت‌های هدیه‌ی درون بازی دارید. این کارت‌های هدیه در بعضی مواقع پول داخل بازی هم گفته می‌شود. مثل یوسی پابجی uc pubg mobile، فورتینایت و موارد دیگر.

گیفت کارت مایکروسافت به دلار و در قیمت های مختلف

  • گیفت کارت‌های فروشگاهی:

این نوع گیفت کارت‌ها اگر در حوزه گیم و بازی بخواهیم بررسی کنیم بیشتر برای خرید سیستم‌های سخت‌افزاری و وسایل مورد نیاز بازی‌ها برای لذت و هیجان بیشتر استفاده می‌شود. اما این همه ماجرا نیست مو شما می‌توانید از این گیفت کارت‌ها برای خرید محتوای مورد نیاز خودتان مثل فیلم‌ها و دیگر محتوای دیجیتال که نیاز به پرداخت‌های دلاری یا ارزی دارد استفاده کنید. اما نکته‌ای که دارد معمولاً این نوع giftcard‌ ها ابتدا باید در یک سایت واسط تأیید شود. با دریافت کد تأیید از سایت واسط می‌توانید در سایت مقصد خرید خود را نهایی کنید. بخواهی مثال بزنیم از این نوع گیفت کارت‌ها باید، گیفت کارت ویزا و مستر و مواردی مشابه این کارت‌ها را مثال بزنیم.

گیفت کارت ویزا و مستر کارت visa , master

برای انتخاب گیفت کارت هدیه بازی چه کنیم؟

با توضیحاتی که در بخش قبلی گفته شد، چنانچه شما گیفت کارتی را بدون اطلاع از پلتفرمی که بازی در آن در حال انجام است تهیه کنید. عملاً دلار و پول خود را از دست داده‌اید. برای مثال اگر گیفت کارت فورتنایت بخرید، اما پلتفرم شما باکس وان باشد. شما به هیچ وجه از آن کارت نمی‌توانید استفاده کنید. به همین ترتیب چنانچه شما گیفت کارت آیتونز اپل خریداری کنید ولی پلتفرم شما اندروید باشد، از این گیفت کارت اپل نمی‌توانید استفاده کنید و چاره‌ای جز خرید گیفت کارت گوگل‌پلی ندارید. پس توجه کنید که ابتدا پلتفرم مقصد را شناسایی، سپس به وسیله خرید گیفت کارت گیم دوستانتان را خوشحال کنید.

پرطرفدار‌ترین گیفت کارت‌های بازی

گیفت کارت‌ها باید توسط کنسول و نوع بازی‌هایی که در آن‌ها انجام می‌شود شناسایی و معرفی شوند. ما در این قسمت تعدادی از این نوع گیفت کارت‌هایی که پیشتر توضیح دادیم را برای راحتی دسترسی معرفی می‌کنیم.

 

  • گیفت کارت دلاری گیم:

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت ایکس باکس xbox game pass

گیفت کارت استیم

گیفت کارت گیم استاپ

گیفت کارت استیم steam

  • گیفت کارت مخصوص داخل بازی:

گیفت کارت‌های فورتنایت یا اپیک گیم

گیفت کارت مایکروسافت

  • گیفت کارت‌های فروشگاهی:

گیفت کارت والمارت

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت آیتونز یا آیتونز اپل

گیفت کارت آمازون Amazon

جمع‌بندی

گیمر‌های حرفه‌ای آخرین جایی که برای خرید گیفت کارت چک می‌کنند، مجموعه گیم لنس است. دلیل این انتخاب قیمت بسیار پایین گیفت کارت‌های گیم موجود در سایت است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت از مجموعه گیم لنس به دنیایی از بازی‌ها دسترسی پیدا کنید.

درباره ما

مجموعه UPlance چندین سال است که در حوزه گسترش فعالیت های Freelancing بین المللی و کسب درآمد های ارزی فعال است ، این فروشگاه نیز با رویکرد نقد کردن درآمد های حاصل از این مجموعه آغار به کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.